Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Asten, Nederland van Saskia Swinkels - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Asten, Nederland van Saskia Swinkels - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

28 Juni 2014 | Nederland, Asten

Mijn koffers zijn helemaal ingepakt. Alles staat klaar om morgen aan mijn grote reis te beginnen. Morgen vroeg opstaan (voor een zondag dan) en dan de laatste dingen checken zodat ik echt kan gaan. Mijn vliegtuig vertrekt morgen om 15:05 vanuit Brussel na ongeveer een uurtje land ik dan in Frankfurt. Mijn vliegtuig vertrekt hier rond een uur of 8 richting mombassa. Tijdens mijn overstap kan ik lekker iets eten op het vliegveld en naar de wedstrijd Nederland-Mexico kijken als er tenminste schermen op het vliegveld hangen. Ik kom maandag ochtend om 6 uur lokale tijd aan in mombassa (daar is het 1 uur later dan hier).
Het begint nu allemaal te kriebelen maar ik heb er nog steeds heeeeel veel zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Asten

Saskia

Ik ga de komende maand in Kenia vrijwillergswerk doen op een basisschool.

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 4153

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: